Politika kvality
Politika kvality je vrcholovým dokumentom, ktorým sa zaväzujeme riadiť pri výkone našich činností a pri rozvoji všetkých ďalších aktivít.
Základnými záväzkami našej spoločnosti sú:
-
Dodržiavať aplikovateľné legislatívne a ďalšie záväzné požiadavky vzťahujúce sa na bezpečnosť a ochranu zdravia, ochranu životného prostredia, na environmentálne aspekty našich činností a činností, na ktoré má naša spoločnosť vplyv a na kvalitu našich výrobkov a služieb,
-
Predchádzať zraneniam a poškodeniu zdravia,
-
Predchádzať environmentálnym nehodám a znečisťovaniu životného prostredia,
-
Sústavne zlepšovať svoj systém manažérstva BOZP, OŽP a zlepšovať efektívnosť systému manažérstva kvality a jeho procesov.
Naše priority:
-
Vybudovať spoločnosť orientovanú na zákazníkov a udržiavať s nimi dlhodobé partnerské vzťahy
-
Dosiahnuť vysokú pridanú hodnotu dodávaných služieb,
-
Poskytovať permanentnú kvalifikovanú odbornú starostlivosť o zákazníka počas celej doby trvania obchodného prípadu
-
Flexibilitou, iniciatívou a komplexnosťou dodaných služieb byť pred našou konkurenciou
- Zabezpečiť spokojnosť našich zamestnancov
Kľúčové faktory úspechu, na ktorých staviame náš prístup k zákazníkom:
-
Technológia – použitie špičkovej techniky novej generácie od svetových výrobcov
-
Personalistika – zamestnanci s potrebnou kvalifikáciou a dlhoročnými skúsenosťami
-
Komplexnosť dodaných služieb – od aktívnej spolupráce so zákazníkom pri výbere požadovaných komponentov, až po uvedenie celého systému do skúšobnej prevádzky a následné odovzdanie celého systému
-
Marketing – úzko cielený marketing na významných klientov, použitím moderných marketingových kanálov a nástrojov
- Manažment – zavedené projektové a procesné riadenie s efektívnym dodaním produktu a služieb
Hlavné zásady politiky kvality našej spoločnosti:
-
Presné a jasné určenie zodpovednosti a právomoci pracovníkov na jednotlivých pozíciách
-
motivovať pracovníkov k lepším výkonom a ku kvalitnej práci
-
zabezpečiť bezpečnosť a ochranu zdravia pracovníkov
-
zodpovednosť voči okoliu – nepoškodzovať svojou činnosťou životné prostredie a v rámci možností napomáhať rozvoju regiónu
- neustále zlepšovať výkonnosť spoločnosti a kvalitu našich služieb
-
hlásenie sa k zodpovednosti za naše produkty a služby, predkladanie výhodných zmluvných záruk pre zákazníka
-
eliminácia vznikajúcich chýb a nedostatkov a ich okamžité odstránenie